WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE ....馃憖


                     Pragn臋 stworzy膰 blog o swoich zainteresowaniach, kt贸re pozwalaj膮 mi odpr臋偶y膰 si臋 po bardzo stresuj膮cych chwilach :) 


 Jedna cz臋艣膰 b臋dzie po艣wi臋cona mojej pasji do gotowania. Uwielbiam te chwile kiedy mog臋 o wszystkim zapomnie膰 i odda膰 si臋 pichceniu.... Nie mam wykszta艂cenia gastronomicznego ale to nie przeszkadza mi w realizowaniu swojej  "kuchni"...馃槃 Posty b臋d膮 pojawia艂y si臋 g艂贸wnie jako przepisy moich da艅, dzi臋ki czemu stworz臋 sw贸j w艂asny przepi艣nik...
Drug膮 cz臋艣膰 bloga chc臋 po艣wi臋ci膰 kosmetyk膮 i makija偶owi.  Nie jestem profesjonalistk膮 w tej dziedzinie lecz chc臋 si臋 dzieli膰  swoimi pomys艂ami,recenzjami, w膮tpliwo艣ciami z Wami. Zaczynam tak偶e swoj膮 przygod臋 z hybrydami i mo偶e kiedy艣 odwa偶臋 si臋 pokaza膰 moje pazurki. Posty g艂贸wnie b臋d膮 pojawia艂y si臋 w formie recenzji produkt贸w. B臋d膮 tak偶e niespodzianki ale wszystko w swoim czasie...


Bardzo mi b臋dzie mi艂o je艣li zechcecie odwiedzi膰 m贸j blog :)




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za komentarz :)